În urma analizei și evaluării dosarelor de concurs, conform Regulamentului pentru acordarea gradației de merit în Facultatea de Inginerie, Anexa 1 la Hotărârea Consiliului Facultății de Inginerie nr. 16 din 20.07.2023, candidații au fost ierarhizați în funcție de punctajul de concurs, calculat conform art. 9 din regulament.
Categoria de grade didactice - profesor și conferențiar
Nr.crt. |
Grad didactic |
Nr. înregistrare |
Punctaj obținut |
1. |
Profesor |
924 / 04.09.2024 |
6768,61 |
2. |
Conferențiar |
933 / 05.09.2024 |
6547,14 |
3. |
Profesor |
932 / 05.09.2024 |
6207,27 |
4. |
Profesor |
931 / 05.09.2024 |
retras |
Categoria de grade didactice - șef lucrări și asistent
Nr.crt. |
Grad didactic |
Nr. înregistrare |
Punctaj obținut |
1. |
Șef lucrări |
921 / 04.09.2024 |
2893,74 |
2. |
Șef lucrări |
928 / 05.09.2024 |
2528,196 |
3. |
Șef lucrări |
930 / 05.09.2024 |
- |
Data afișării: 17.09.2024, ora 14:00
GRADAȚII DE MERIT – Rezultate intermediare
Facultatea de Inginerie - 2024
Categoria de grade didactice - profesor și conferențiar
Nr.crt. |
Grad didactic |
Nr. înregistrare |
Punctaj obținut |
1. |
Profesor |
931 / 05.09.2024 |
23076,52 |
2. |
Profesor |
924 / 04.09.2024 |
6768,61 |
3. |
Conferențiar |
933 / 05.09.2024 |
6547,14 |
4. |
Profesor |
932 / 05.09.2024 |
6207,27 |
Categoria de grade didactice - șef lucrări și asistent
Nr.crt. |
Grad didactic |
Nr. înregistrare |
Punctaj obținut |
1. |
Șef lucrări |
921 / 04.09.2024 |
2893,74 |
2. |
Șef lucrări |
928 / 05.09.2024 |
2528,196 |
3. |
Șef lucrări |
930 / 05.09.2024 |
- |
Back to Campus îți aduce premii de neratat în aplicația SPOT!
Prinde vibe-ul studențesc cu SPOT și ai acces la 1000 de premii instant + șansa de a câștiga un Samsung Z Flip 5!
În perioada 15 septembrie - 6 octombrie, hai la mall să cumperi tot ce ai nevoie pentru toamnă și noul an universitar și câștigi garantat.
Cum? E simplu
- Dacă nu ai încă aplicația SPOT, descarc-o acum, gratuit, din App Store sau Google Play și creează-ți cont cu Shopping City Galați ca mall favorit.
- Cumpără din magazine în valoare de min. 250 lei pe un bon fiscal și scanează-l în secțiunea "Răzuiește și Câștigă" din aplicația SPOT (în max. 48 de ore de la achiziție).
- Urmează instrucțiunile primite în aplicație pentru revendicarea premiului instant* și vino la Info Point să îl primești.
- În plus, vei fi automat înscris/ă la tragerea la sorți pentru câștigarea marelui premiu: un Samsung Z Flip 5!
ÎNSCRIEREA ÎN ANUL UNIVERSITAR 2024 – 2025
SALA D03
Anul I Licenţă
- Vineri, 02.08.2024 (900 – 1530)
- Sâmbătă-Duminică 03.08.2024 – 04.08.2024 (900 – 1400)
- Luni 08.2024 (900 – 1530)
Anul I Master
- Sâmbătă-Duminică 03.08.2024 – 04.08.2024 (900 – 1400)
- Luni - Marţi 08.2024 – 06.08.2024 (900 – 1530)
Studenţii vor avea la înscriere următoarele acte:
- anul I: buletin/carte de identitate, legitimaţia primită la admitere
Documentele în format tipărit se ridică şi se depun în Sala D03.
Documentele descărcate de pe pagina web https://ugal.ro/studenti/inscrierea-in-anul-i/documente-necesare
se transmit completate și semnate prin e-mail la adresa de contact Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.; contractul de studii se semnează și în original la secretariatul Facultății de Inginerie în perioada 30.09.2024-04.10.2024.
Documente necesare pentru înscrierea în anul I licenţă în anul universitar 2024-2025: Fișa de înscriere şi Contractul de studiu
Documente necesare pentru înscrierea în anii I master în anul universitar 2024-2025: Fișa de înscriere şi Contractul de studiu
STUDENȚII ADMIȘI LA BUGET (anul I) vor plăti taxa de înmatriculare de 100 lei în perioada 02.08.2024 – 06.08.2024
STUDENŢII ADMIŞI LA TAXĂ vor plăti unui avans de minimum 500 de lei din tranşa I a taxei de şcolarizare. Diferența de până la 50 % din valoarea taxei (Tranșa I) se va achita până la data de 31.10.2024.
Taxa de școlarizare: 3.000 lei
Documente necesare studenților în vederea achitării taxelor:
- carte de identitate sau paşaport;
- contract de studii încheiat și înregistrat la secretariatul facultății la care este înmatriculat;
Punctele de încasare a taxelor:
Numerar și POS:
- corpul D din str. Domnească nr. 111;
- corpul U, sediul Universităţii din str. Domnească nr. 47, sala U13 (parter);
Coordonate pentru achitarea taxei on-line:
- Cont IBAN RO75TREZ30620F330500XXXXdeschis la Trezoreria Galați;
- Cod fiscal 3127522;
- Beneficiar Universitatea „Dunărea de Jos” din Galați;
- la explicația plății se va menționa: Nume și prenume candidat admis, CNP, Taxa de școlarizare, licență/ master, cu frecvență/ la distanță/ cu frecvență redusă, Facultatea.
Notă 1 : Studenţii din anul I, forma de finanțare cu taxă, au obligația să achite suma de 500 lei conform calendarului stabilit și să semneze Contractul de studii. Candidații care nu îndeplinesc aceste obligații până la data de 01.09.2024 pierd locul dobândit prin concursul de admitere.
Notă 2 : Studenţii din anul I dobândesc calitatea de student conform structurii anului universitar NUMAI dacă parcurg procedura de înscriere: au completat Fişa de înscriere, Contractul de studii pentru anul universitar 2024/2025 şi au achitat avansul la tranșa I din taxa de școlarizare.
IMPORTANT!!!
Informații suplimentare pentru cazarea studenţilor se regăsesc pe site-ul http://campus.ugal.ro/ , tel 0336130161