Noutăți

Situația școlară a studenților Facultății de Inginerie

la sfârșitul anului universitar 2020 - 2021

ciclul I - studii universitare de licenţă, ciclul II - studii universitare de master

 

 

 

Situația școlară a studenților la sfârşitul anului universitar 2020-2021 - Anul II - licență
Situația școlară a studenților la sfârşitul anului universitar 2020-2021 - Anul III - licență
Situația școlară a studenților la sfârşitul anului universitar 2020-2021 - Anul IV - licență
Situația școlară a studenților la sfârşitul anului universitar 2020-2021 - Anul II - masterat
Situația școlară a studenților Români de pretutindeni la sfârșitul anului universitar 2020-2021 (Tabel nominal cu studenţii Români de pretutindeni care şi-au modificat forma de finanţare la finalul anului universitar 2020-2021, conform art. 47 din R.A.U.S.)

ÎNSCRIEREA în ANUL UNIVERSITAR 2021 – 2022

SALA D03 (30.09 - 08.10 2021) și SALA B05 (04.10.2021 - 08.10.2021)

Înscrierea studenților în anul universitar 2021-2022 se face astfel:

  • Joi, 30.09.2021 (830 – 1530)anul I licenţăstudenții care NU doresc cazare
  • Vineri,10.2021 (830 – 1530)anul I licenţăstudenții care DORESC cazare și anii II-IV – studenții care NU doresc cazare
  • Sâmbătă-Duminică, 02-03.10.2021 (900 - 1500) – anii I, II, III, IV licenţă şi anul II master – toţi studenţii, indiferent dacă doresc sau nu cazare
  • Duminică, 03.10.2021 (900 - 1500) - anul I masterstudenții care DORESC cazare
  • Luni-Vineri, 04.10.2021-08.10.2021 (900-1500) - studenții care repetă anul, reînmatriculaţii, studenţii din anii complementari, studenţii transferați, studenţii care nu au reuşit să completeze contractele/acte adiţionale în perioada 30.09-03.10.2021 (studenții din anul II master se vor prezenta la înscriere cu diploma de licență/inginer în original şi suplimentul la diplomă în copie – dacă nu le-au depus deja la dosar).

ÎNSCRIERE CU PREZENȚĂ FIZICĂ

Înscrierea se face la sediul Facultății de Inginerie din Str. Domnească nr. 111. Documentele necesare pentru înscriere se găsesc: în sala D03 (30.09 - 08.10 2021) și sala B05 (04.10.2021 - 08.10.2021).

  • Candidaţii admiși în anul I, licență și masterat, completează și semnează Fişa de înscriere şi Contractul de studiu pentru anul universitar 2021/2021 și le depun în Sala D03 (în perioada 30.09.2021-03.10.2021) și la sala B05 (în perioada 04.10.2021-08.10.2021).
  • Studenții din anul II-IV licență și anul II masterat, completează și semnează Fişa de înscriere şi Actul adițional la Contractul de studii, pentru anul universitar 2021/2021 și le depun în Sala D03 (în perioada 30.09.2021-03.10.2021) și la sala B05 (în perioada 04.10.2021-08.10.2021).

Studenții vor avea la înscriere următoarele acte:

  • buletin/carte de identitate și legitimaţia primită la admitere (anul I);
  • carnetul de student şi legitimaţia de transport (anii II, III şi IV).

Studenţii admişi la BUGET (anul I) vor plăti taxa de înmatriculare de 100 lei în perioada 30.09.2021 – 15.10.2021.

Studenții admiși la TAXĂ vor plăti 50% din taxa de şcolarizare în perioada 30.09.2021 – 15.10.2021. Taxa de școlarizare:  3.000 lei.

Documente necesare studenților în vederea achitării taxelor:

  • carte de identitate sau paşaport;
  • contract de studii sau act adițional încheiat și înregistrat la secretariatul facultății la care este înmatriculat;
  • bon eliberat secretariatul facultății cu valoarea taxei pentru anul universitar 2021-2022, precum și cuantumul primei tranșe (numai pentru studenţii care au taxa de studii diferită de cea standard).

Punctele de încasare a taxelor de înmatriculare/școlarizare:

A. Numerar și POS: sala D12 din str. Domnească nr. 111 sau corpul U, sediul Universităţii din str. Domnească nr. 47, sala U13 (parter);

B. POS: la sediul facultăților: SIA, ACIEE, SJSP (DSA).

Coordonate pentru achitarea taxei on-line:

  • Cont IBAN RO75TREZ30620F330500XXXXdeschis la Trezoreria Galați;
  • Cod fiscal 3127522;
  • Beneficiar Universitatea „Dunărea de Jos” din Galați;
  • La explicația plății se vor menționa: numele și prenumele studentului, CNP, facultatea, programul de studii, forma de învățământ (IF), taxă de școlarizare.

Mai multe detalii pe: 

1. Procedura privind înscrierea în anul I a candidaţilor admişi la forma de finanţare BUGET în anul universitar 2021/2022, forma de învăţământ cu frecvenţă, ciclul I / II de studii universitare de licenţă/ de master

2. Procedura privind înscrierea în anul I a candidaţilor admişi la forma de finanţare TAXĂ în anul universitar 2021/2022, forma de învăţământ cu frecvenţă, ciclul I / II de studii universitare de licenţă/ de master

3. Procedura obligatorie privind înscrierea în anul universitar 2021/2022, a studenților din anii II –VI la forma de finanţare BUGET, forma de învăţământ cu frecvenţă, ciclul I de studii universitare de licenţă şi ciclul II de studii universitare de master

4. Procedura obligatorie privind înscrierea în anul universitar 2021/2022, a studenților din anii II –VI la forma de finanţare TAXĂ, forma de învăţământ cu frecvenţă, ciclul I de studii universitare de licenţă şi ciclul II de studii universitare de master

ÎNSCRIERE ONLINE

Înscrierea online presupune următorii pași:

  • Candidaţii admiși în anul I, licență și masterat, descarcă, completează, semnează Fişa de înscriere şi Contractul de studiu (licenta) / Contractul de studiu (masterat) pentru anul universitar 2021/2021 și le transmit prin e-mail la adresa Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea..
  • Studenții din anul II-IV licență și anul II masterat, descarcă, completează și semnează Fişa de înscriere şi Actul adițional (licenta) la Contractul de studii / Actul adițional (masterat) la Contractul de studii, pentru anul universitar 2021/2021 și le transmit prin e-mail la adresa Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea..

Studenţii admişi la BUGET (anul I) vor plăti taxa de înmatriculare de 100 lei în perioada 30.09.2021 – 15.10.2021.

Studenții admiși la TAXĂ vor plăti 50% din taxa de şcolarizare în perioada 30.09.2021 – 15.10.2021. Taxa de școlarizare:  3.000 lei.

Documente necesare studenților în vederea achitării taxelor:

  • carte de identitate sau paşaport;
  • contractul de studii sau actul adițional încheiat și înregistrat la secretariatul facultății la care este înmatriculat;
  • bon eliberat secretariatul facultății cu valoarea taxei pentru anul universitar 2021-2022, precum și cuantumul primei tranșe (numai pentru studenţii care au taxa de studii diferită de cea standard).

Punctele de încasare a taxelor de înmatriculare/școlarizare:

A. Numerar și POS: sala D12 din str. Domnească nr. 111 sau corpul U, sediul Universităţii din str. Domnească nr. 47, sala U13 (parter);

B. POS: la sediul facultăților: SIA, ACIEE, SJSP (DSA).

Coordonate pentru achitarea taxei on-line:

  • Cont IBAN RO75TREZ30620F330500XXXXdeschis la Trezoreria Galați;
  • Cod fiscal 3127522;
  • Beneficiar Universitatea „Dunărea de Jos” din Galați;
  • La explicația plății se vor menționa: numele și prenumele studentului, CNP, facultatea, programul de studii, forma de învățământ (IF), taxă de școlarizare.

Mai multe detalii pe: 

1. Procedura privind înscrierea în anul I a candidaţilor admişi la forma de finanţare BUGET în anul universitar 2021/2022, forma de învăţământ cu frecvenţă, ciclul I / II de studii universitare de licenţă/ de master

2. Procedura privind înscrierea în anul I a candidaţilor admişi la forma de finanţare TAXĂ în anul universitar 2021/2022, forma de învăţământ cu frecvenţă, ciclul I / II de studii universitare de licenţă/ de master

3. Procedura obligatorie privind înscrierea în anul universitar 2021/2022, a studenților din anii II –VI la forma de finanţare BUGET, forma de învăţământ cu frecvenţă, ciclul I de studii universitare de licenţă şi ciclul II de studii universitare de master

4. Procedura obligatorie privind înscrierea în anul universitar 2021/2022, a studenților din anii II –VI la forma de finanţare TAXĂ, forma de învăţământ cu frecvenţă, ciclul I de studii universitare de licenţă şi ciclul II de studii universitare de master

 

IMPORTANT!!! 

Studenţii îşi păstrează caliatea de student NUMAI dacă parcurg integral procedura obligatorie de înscriere. Informații suplimentare pentru cazarea studenţilor se regăsesc pe site-ul http://campus.ugal.ro/

 

 

 

Studenţi români care şi-au modificat forma de finanţare la finalul

anului universitar 2020-2021, conform art. 47 din R.A.U.S.

 

  • ciclul I de studii universitare de licenţă:

Nr. crt.

Nr.

matricol

An studiu

(2021-2022)

Domeniul / Specializarea

Situaţia şcolară

2020-2021

Forma de finanţare

2020-2021

Forma de finanţare

2021-2022

1.                

20306

II

Ing. mecanică

7.85

taxă

buget

2.                

20316

II

Ing. industrială

7.55

taxă

buget

3.                

20327

II

Ing. industrială

6.76

taxă

buget

4.                

20340

II

A.R.

54 cr.

taxă

buget

5.                

20350

II

A.R.

7.55

taxă

buget

6.                

20368

II

A.R.

9.16

taxă

buget

7.                

20452

II

Ing. materialelor

8.28

taxă

buget

8.                

20453

II

Ing. materialelor

7.80

taxă

buget

9.                

20170

II

Ing. mediului

42 cr.

taxă

buget

10.             

20049

III

Ing. mecanică

55+49 cr.

buget

taxă

11.             

20223

III

Ing. medicală

9.05

buget

taxă

12.             

19405

III

I.A.I.M.

50+56

taxă

buget

13.             

20191

III

A.H.P.M.

8.61

buget

taxă

14.             

18260

IV

Ing. mecanică

7.95

buget

taxă

15.             

20006

IV

I.E.I.

55 cr.

taxă

buget

16.             

19612

IV

I.A.I.M.

51+49

+7.06

taxă

buget

  • ciclul II de studii universitare de masterat:

Nr. crt.

Nr.

matricol

An studiu

(2021-2022)

Domeniul / Specializarea

Situaţia şcolară

2020-2021

Forma de finanţare

2020-2021

Forma de finanţare

2021-2022

1.      

2283M

II

Ing. Ind/M.C.I.I.

9.40

taxă

buget

           

Data afişării: 28.09.2021

Termen contestaţii: 01.10.2021

Desfăşurarea activităţilor didactice în anul universitar 2021-2022

 

În baza hotărârii Senatului Universitar nr. 247 din 23 septembrie 2021 și Hotărârii Consiliul Facultăţii de Inginerie nr 27 din data de 27 septembrie 2021, activitățile didactice în anul universitar 2021 - 2022 se vor desfășura astfel:

- activităţile didactice la nivel Licenţă, anii I - II: cursuri online; seminarii, lucrări aplicative şi proiecte cu prezenţă fizică

- activităţile didactice la nivel Licenţăanii III - IV: cursuri, seminarii, lucrări aplicative şi proiecte cu prezenţă fizică

- activităţile didactice la nivel Masteranii I - II: cursuri online; lucrări aplicative şi proiecte cu prezenţă fizică

- activităţile de cercetare nivel L-M-D cu prezenţă fizică

South Mediterranean Tunisian Maintenance Centre of Excellence

 

Universitatea ”Dunărea de Jos” din Galați, Facultatea de Inginerie, prin Departamentul de Ingineria Fabricației, Centrul de Cercetare ITCM este parteneră a proiectului „South Mediterranean Tunisian Maintenance Centre of Excellence/SM-TMC”.

Proiectul este finanţat în cadrul programului Erasmus+ al Uniunii Europene, fiind încadrat în acţiunea: KA2 – Cooperation for innovation and the exchange of good practices – Capacity Building in the field of Higher Education.

Scopul proiectului este modernizarea sistemului educațional și de formare în mentenanță și, prin aceasta, creșterea eficienței și competitivității industriei tunisiene. Proiectul urmărește, totodată, înființarea unui Centru de excelență în mentenanță în Tunisia, centru care urmează să coordoneze activitatea educativă în strânsă legătură cu cerințele industriale.

 Link-uri utile

Prezentare proiect

Site Proiect SMTMC