Noutăți

Proiect al studenţilor Facultății de Inginerie

 

Laboratorul de Informatică Aplicată prin Cercul Științific Studențesc de Informatică Aplicată în Ingineria Materialelor sub îndrumarea  S.l. dr. ing. Florin Marin, din cadrul departamentului IMM al Facultății de Inginerie din Galați a primit de la Compania Grande Gloria Production, prin sponsorizare, echipamentele necesare construirii unei mașini 3D de printat, care va fi proiectată și realizată de studenți de la Informatică Aplicată în Ingineria Materialelor.

Echipa este formată din studenți la master, specializarea Materiale avansate și tehnologii inovative: ing. Dogaru Alexandru, ing. Toderașcu George, ing. Procopenco Gabriel și studenți la licență, specializarea Informatică Aplicată în Ingineria Materialelor : Efanova Aurelian, Dinu Gabriel, Rareș Avădanei și Andrei Popa.

„Dorim să realizăm o imprimantă 3D şi credem că va fi cea mai mare din România. Această imprimantă va fi capabilă să printeze construcţii şi elemente pentru o clădire. Este un proiect dificil, dar provocator”, spune  S.l. dr. ing. Florin Marin Bogdan.

Imprimanta se va numi Hygienium 3d şi va fi capabilă să printeze materiale folosite în construcţii, cum ar fi cimentul sau lutul, şi chiar ciocolată. Doi dintre studenţii implicaţi în proiect vor primi o bursă din partea companiei care îi sponzorizează.

Sursa: www.ugal.ro

În atenția studenților din anul I

 

Pentru accesul dumneavoastră la serviciile electronice oferite de Universitatea „Dunărea de Jos" din Galați este necesară obținerea unui cont de utilizator și parolă de acces. Aceste informații vă sunt furnizate odată cu înscrierea (cu prezență fizică) în anul I, respectiv completarea contractului de studii și fișei de înscriere. În contractul de studii veți regăsi contul de utilizator și parola proprie.  În cazul în care, din diferite motive, parola nu funcționează, o puteți reseta accesând https://www.student.ugal.ro/cont/resetpass.

Serviciile electronice oferite studeților sunt:

  • situații școlare,
  • pachetul de aplicații Microsoft 365 (inclusiv Teams și E-mail),
  • rețeaua Wi-Fi campus și internet fix (cămine).

Pentru mai mulțe detalii accesați https://student.ugal.ro/ sau ghidul de utilizare a resurselor informatice oferite studenților de către Universitatea „Dunărea de Jos” din Galați.

Situația școlară a studenților Facultății de Inginerie

la sfârșitul anului universitar 2020 - 2021

ciclul I - studii universitare de licenţă, ciclul II - studii universitare de master

 

 

 

Situația școlară a studenților la sfârşitul anului universitar 2020-2021 - Anul II - licență
Situația școlară a studenților la sfârşitul anului universitar 2020-2021 - Anul III - licență
Situația școlară a studenților la sfârşitul anului universitar 2020-2021 - Anul IV - licență
Situația școlară a studenților la sfârşitul anului universitar 2020-2021 - Anul II - masterat
Situația școlară a studenților Români de pretutindeni la sfârșitul anului universitar 2020-2021 (Tabel nominal cu studenţii Români de pretutindeni care şi-au modificat forma de finanţare la finalul anului universitar 2020-2021, conform art. 47 din R.A.U.S.)

Festivitatea de deschidere a anului universitar 2021-2022

Stimați colegi şi colaboratori, Dragi studenți!

 

Vă invităm să participați la festivitatea de deschidere a anului universitar 2021-2022 care va avea loc Luni, 4 Octombrie 2021, începând cu ora 12:00, în Campusul Științei, Aula „Alexandru Ioan Cuza" (fosta Aula Magna), corp AE, etaj I.

Evenimentul se va desfășura cu respectarea tuturor măsurilor igienico-sanitare prevăzute de legislația în vigoare.

[Invitatie][Agenda].

 

 

ÎNSCRIEREA în ANUL UNIVERSITAR 2021 – 2022

SALA D03 (30.09 - 08.10 2021) și SALA B05 (04.10.2021 - 08.10.2021)

Înscrierea studenților în anul universitar 2021-2022 se face astfel:

  • Joi, 30.09.2021 (830 – 1530)anul I licenţăstudenții care NU doresc cazare
  • Vineri,10.2021 (830 – 1530)anul I licenţăstudenții care DORESC cazare și anii II-IV – studenții care NU doresc cazare
  • Sâmbătă-Duminică, 02-03.10.2021 (900 - 1500) – anii I, II, III, IV licenţă şi anul II master – toţi studenţii, indiferent dacă doresc sau nu cazare
  • Duminică, 03.10.2021 (900 - 1500) - anul I masterstudenții care DORESC cazare
  • Luni-Vineri, 04.10.2021-08.10.2021 (900-1500) - studenții care repetă anul, reînmatriculaţii, studenţii din anii complementari, studenţii transferați, studenţii care nu au reuşit să completeze contractele/acte adiţionale în perioada 30.09-03.10.2021 (studenții din anul II master se vor prezenta la înscriere cu diploma de licență/inginer în original şi suplimentul la diplomă în copie – dacă nu le-au depus deja la dosar).

ÎNSCRIERE CU PREZENȚĂ FIZICĂ

Înscrierea se face la sediul Facultății de Inginerie din Str. Domnească nr. 111. Documentele necesare pentru înscriere se găsesc: în sala D03 (30.09 - 08.10 2021) și sala B05 (04.10.2021 - 08.10.2021).

  • Candidaţii admiși în anul I, licență și masterat, completează și semnează Fişa de înscriere şi Contractul de studiu pentru anul universitar 2021/2021 și le depun în Sala D03 (în perioada 30.09.2021-03.10.2021) și la sala B05 (în perioada 04.10.2021-08.10.2021).
  • Studenții din anul II-IV licență și anul II masterat, completează și semnează Fişa de înscriere şi Actul adițional la Contractul de studii, pentru anul universitar 2021/2021 și le depun în Sala D03 (în perioada 30.09.2021-03.10.2021) și la sala B05 (în perioada 04.10.2021-08.10.2021).

Studenții vor avea la înscriere următoarele acte:

  • buletin/carte de identitate și legitimaţia primită la admitere (anul I);
  • carnetul de student şi legitimaţia de transport (anii II, III şi IV).

Studenţii admişi la BUGET (anul I) vor plăti taxa de înmatriculare de 100 lei în perioada 30.09.2021 – 15.10.2021.

Studenții admiși la TAXĂ vor plăti 50% din taxa de şcolarizare în perioada 30.09.2021 – 15.10.2021. Taxa de școlarizare:  3.000 lei.

Documente necesare studenților în vederea achitării taxelor:

  • carte de identitate sau paşaport;
  • contract de studii sau act adițional încheiat și înregistrat la secretariatul facultății la care este înmatriculat;
  • bon eliberat secretariatul facultății cu valoarea taxei pentru anul universitar 2021-2022, precum și cuantumul primei tranșe (numai pentru studenţii care au taxa de studii diferită de cea standard).

Punctele de încasare a taxelor de înmatriculare/școlarizare:

A. Numerar și POS: sala D12 din str. Domnească nr. 111 sau corpul U, sediul Universităţii din str. Domnească nr. 47, sala U13 (parter);

B. POS: la sediul facultăților: SIA, ACIEE, SJSP (DSA).

Coordonate pentru achitarea taxei on-line:

  • Cont IBAN RO75TREZ30620F330500XXXXdeschis la Trezoreria Galați;
  • Cod fiscal 3127522;
  • Beneficiar Universitatea „Dunărea de Jos” din Galați;
  • La explicația plății se vor menționa: numele și prenumele studentului, CNP, facultatea, programul de studii, forma de învățământ (IF), taxă de școlarizare.

Mai multe detalii pe: 

1. Procedura privind înscrierea în anul I a candidaţilor admişi la forma de finanţare BUGET în anul universitar 2021/2022, forma de învăţământ cu frecvenţă, ciclul I / II de studii universitare de licenţă/ de master

2. Procedura privind înscrierea în anul I a candidaţilor admişi la forma de finanţare TAXĂ în anul universitar 2021/2022, forma de învăţământ cu frecvenţă, ciclul I / II de studii universitare de licenţă/ de master

3. Procedura obligatorie privind înscrierea în anul universitar 2021/2022, a studenților din anii II –VI la forma de finanţare BUGET, forma de învăţământ cu frecvenţă, ciclul I de studii universitare de licenţă şi ciclul II de studii universitare de master

4. Procedura obligatorie privind înscrierea în anul universitar 2021/2022, a studenților din anii II –VI la forma de finanţare TAXĂ, forma de învăţământ cu frecvenţă, ciclul I de studii universitare de licenţă şi ciclul II de studii universitare de master

ÎNSCRIERE ONLINE

Înscrierea online presupune următorii pași:

  • Candidaţii admiși în anul I, licență și masterat, descarcă, completează, semnează Fişa de înscriere şi Contractul de studiu (licenta) / Contractul de studiu (masterat) pentru anul universitar 2021/2021 și le transmit prin e-mail la adresa Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea..
  • Studenții din anul II-IV licență și anul II masterat, descarcă, completează și semnează Fişa de înscriere şi Actul adițional (licenta) la Contractul de studii / Actul adițional (masterat) la Contractul de studii, pentru anul universitar 2021/2021 și le transmit prin e-mail la adresa Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea..

Studenţii admişi la BUGET (anul I) vor plăti taxa de înmatriculare de 100 lei în perioada 30.09.2021 – 15.10.2021.

Studenții admiși la TAXĂ vor plăti 50% din taxa de şcolarizare în perioada 30.09.2021 – 15.10.2021. Taxa de școlarizare:  3.000 lei.

Documente necesare studenților în vederea achitării taxelor:

  • carte de identitate sau paşaport;
  • contractul de studii sau actul adițional încheiat și înregistrat la secretariatul facultății la care este înmatriculat;
  • bon eliberat secretariatul facultății cu valoarea taxei pentru anul universitar 2021-2022, precum și cuantumul primei tranșe (numai pentru studenţii care au taxa de studii diferită de cea standard).

Punctele de încasare a taxelor de înmatriculare/școlarizare:

A. Numerar și POS: sala D12 din str. Domnească nr. 111 sau corpul U, sediul Universităţii din str. Domnească nr. 47, sala U13 (parter);

B. POS: la sediul facultăților: SIA, ACIEE, SJSP (DSA).

Coordonate pentru achitarea taxei on-line:

  • Cont IBAN RO75TREZ30620F330500XXXXdeschis la Trezoreria Galați;
  • Cod fiscal 3127522;
  • Beneficiar Universitatea „Dunărea de Jos” din Galați;
  • La explicația plății se vor menționa: numele și prenumele studentului, CNP, facultatea, programul de studii, forma de învățământ (IF), taxă de școlarizare.

Mai multe detalii pe: 

1. Procedura privind înscrierea în anul I a candidaţilor admişi la forma de finanţare BUGET în anul universitar 2021/2022, forma de învăţământ cu frecvenţă, ciclul I / II de studii universitare de licenţă/ de master

2. Procedura privind înscrierea în anul I a candidaţilor admişi la forma de finanţare TAXĂ în anul universitar 2021/2022, forma de învăţământ cu frecvenţă, ciclul I / II de studii universitare de licenţă/ de master

3. Procedura obligatorie privind înscrierea în anul universitar 2021/2022, a studenților din anii II –VI la forma de finanţare BUGET, forma de învăţământ cu frecvenţă, ciclul I de studii universitare de licenţă şi ciclul II de studii universitare de master

4. Procedura obligatorie privind înscrierea în anul universitar 2021/2022, a studenților din anii II –VI la forma de finanţare TAXĂ, forma de învăţământ cu frecvenţă, ciclul I de studii universitare de licenţă şi ciclul II de studii universitare de master

 

IMPORTANT!!! 

Studenţii îşi păstrează caliatea de student NUMAI dacă parcurg integral procedura obligatorie de înscriere. Informații suplimentare pentru cazarea studenţilor se regăsesc pe site-ul http://campus.ugal.ro/