Noutăți

Restanță PCLP + IEVRCA

 

 
Restanța (verificare) la disciplina PCLP (anul I) se va desfășura pe data de 22.09.2022, ora 10:00, sala G105, titular: Conf. dr. ing. Cristian Iosifescu.
 
Restanța la disciplina Instalații și echipamente pentru ventilare, răcire și condiționarea aerului (IEVRCA), anul I, Master SET-PM, se va desfășura pe data de 22.09.2022, ora 10:00, sala G105, titular: Conf. dr. ing. Cristian Iosifescu.
 
 

Sesiune suplimentată de restanțe (21.09.2022-23.09.2022)

 

Conform Hotărârii Consiliului Facultăţii de Inginerie nr. 26 din 19.09.2022 şi Hotărârii Consiliului de Administraţie al UDJG nr. 128 din 20.09.2022, Facultatea de Inginerie organizează sesiune suplimentară de restanţe în perioada 21.09.2022-23.09.2022.

Studenții interesați să ia legatura cu cadrele didactice ale disciplinelor la care au restanțe, pentru programarea acestora.

 

Eveniment transfrontalier România-Moldova în domeniul agriculturii inteligente

 

Facultatea de Inginerie, cu sprijinul Facultății de Știința și Ingineria Alimentelor, din cadrul Universității „Dunărea de Jos” din Galați, organizează în perioada 15-16 Septembrie 2022 un eveniment transfrontalier România-Moldova. 

Scopul acestei acțiuni este prezentarea rezultatelor obținute prin implementarea proiectului ”Jointly preparing the conditions in the agricultural and connected sectors in the BSB area for the digital transformation” / „Pregătirea în comun a condițiilor din sectoarele agricole și conexe din zona Bazinului Mării Negre pentru transformarea digitală” - BSB Smart Farming (BSB908)Universitatea „Dunărea de Jos” din Galați, prin Facultatea de Inginerie, face parte din consorțiul proiectului, acestea fiind format din șase organizații din Grecia, Bulgaria, Armenia, Romania, Georgia și Moldova. Proiectul este finanțat prin intermediul Programului Operațional Comun Bazinul Mării Negre 2014-2020 ENI-CBC-BSB, obiectivul principal fiind dezvoltarea și implementarea unui model replicabil și transferabil pentru pregătirea condițiilor și asigurarea transformării digitale în agricultură și sectoarele conexe din zona bazinului Mării Negre. Acest model va contribui la dezvoltarea capacităților comunitățiilor agricole din Regiunea de Sud-Est, în colaborare cu mediul academic, cu instituțiile publice, cu actorii din industrie și cu antreprenorii, de a contribui la crearea unor oportunități comerciale transfrontaliere și de conștientizare privind agricultura inteligentă. 

În cadrul evenimentului se vor prezenta principalele rezultate obținute în urma implementării proiectului, care promovează tranziția agriculturii tradiționale la cea modernă în Bazinul Mării Negre, facilitând, prin intermediul unei platforme digitale, cooperarea dintre principalii actori din sectorul agricol și sectoarele conexe, în țările partenere din consorțiu. La eveniment vor participa experți din România (Regiunea de Sud-Est) și Republica Moldova, care integrează sisteme și tehnologii inteligente în domeniul agriculturii și sectoarele conexe.

Agenda  

Mai multe detalii pe site-ul proiectului - http://bsb-smartfarming.com/.

  

ÎNSCRIEREA ÎN ANUL UNIVERSITAR 2022 – 2023

SALA D03 (26.09.2022 - 02.10.2022)

Înscrierea studenților în anul universitar 2022-2023 se face astfel:

  • Luni, 26.09.2022 (830 – 1530) – anul I licenţă 
  • Miercuri 28.09.2022 (830 – 1530) - anul I licenţă şi anii I şi II master
  • Marţi-Sâmbătă 27.09.2022 - 01.10.2022 (900 - 1500) anii II, III, IV licenţă, anul II master şi studenţii care repetă anul, reînmatriculaţii, studenţii din anii complementari, studenţii transferaţi. Studenţii din anul II master se vor prezenta la înscriere cu diploma de licenţă/inginer în original şi suplimentul la diplomă în copie – dacă nu le-au depus deja la dosar)
  • Duminică 02.10.2022 (900 - 1300) - studenţii care nu au reuşit să completeze contractele/acte adiţionale în perioada 26.09-01.10.2022.

Sâmbătă şi Duminică nu se fac cazări!

Studenţii vor avea la înscriere următoarele ACTE:

  • buletin/carte de identitate și legitimaţia primită la admitere (anul I);
  • carnetul de student şi legitimaţia de transport (anii II, III şi IV).

Documentele necesare pentru înscrierea în anul universitar 2022-2023, care se găsesc, de asemenea, în sala D03, sunt următoarele:

anul I licenţă 

Fișa de înscriere

Contractul de studiu

anii II-VI licenţă

Fișa de înscriere

Act adițional

anul I master

Fișa de înscriere

Contractul de studiu

anul II master

Fișa de înscriere

Act adițional

 

  • documentele în format tipărit se ridică, se completează şi se depun în Sala D03.
  • documentele în format electronic, se descarcă de mai sus și se transmit completate prin e-mail la adresa Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea..

Studenţii trebuie să consulte avizierul/pagina web a facultăţii pentru a identifica domeniul/programul de studii, grupa din care fac parte, situaţia şcolară şi forma de finanţare obţinută după evaluarea performanţelor academice la sfârşitul anului universitar anterior, date necesare pentru următorii paşi ai procedurii de înscriere în anul universitar 2022/2023 (completarea Fişei de înscriere şi a Actului adiţional la Contractul de studiu) .

STUDENȚII ADMIȘI LA BUGET (anul I) vor plăti taxa de înmatriculare de 100 lei în perioada 26.09 – 14.10.2022

STUDENŢII ADMIŞI LA TAXĂ vor plăti 50% din taxa de şcolarizare în perioada 26.09 – 14.10.2022

TAXA DE ȘCOLARIZARE:  3.000 lei.  

  • Documente necesare studenților în vederea achitării taxelor:

    • carte de identitate sau paşaport;
    • contract de studii sau act adițional încheiat și înregistrat la secretariatul facultății la care este înmatriculat;
    • bon eliberat secretariatul facultății cu valoarea taxei pentru anul universitar 2022-2023, precum și cuantumul primei tranșe (numai pentru studenţii care au taxa de studii diferită de cea standard).

Punctele de încasare a taxelor

Numerar și POS:

  • sala D12 din str. Domnească nr. 111;

  • corpul U, sediul Universităţii din str. Domnească nr. 47, sala U13 (parter);

Coordonate pentru achitarea taxei on-line:

  • Cont IBAN RO75TREZ30620F330500XXXX deschis la Trezoreria Galați;
  • Cod fiscal 3127522;
  • Beneficiar Universitatea „Dunărea de Jos” din Galați;
  • La explicația plății se vor menționa: numele și prenumele studentului, CNP, facultatea, programul de studii, forma de învățământ (IF, ID sau FR), taxă de școlarizare.

                                                  IMPORTANT!!! 

Studenţii îşi păstrează caliatea de student NUMAI dacă parcurg integral  procedura obligatorie de înscriere

Informații suplimentare pentru cazarea studenţilor se regăsesc pe site-ul http://campus.ugal.ro/

În urma analizei și evaluării dosarelor de concurs depuse pentru acordarea a șapte gradaţii de merit (4 - Prof. + Conf. și 3 Ș.l. + Asist.), în acord cu regulamentul pentru acordarea gradaţiei de merit în Facultatea de Inginerie, aprobat prin HCF nr. 19/13.07.2022 și redistribuirii unei gradaţii de merit neacordate, de la categoria şef lucrări + asistent la categoria profesor + conferenţiar, conform HCF nr. 24/13.09.2022, rezultatele finale ale concursului sunt următoarele:

1. Categoria de grade didactice - profesor și conferențiar

Nr. crt.

Grad didactic

Nr. înreg.

Punctaj

1.

Profesor

1083/05.09.2022

23076,52

2.

Profesor

1095/06.09.2022

6588,00

3.

Conferențiar

1089/06.09.2022

5936,83

4.

Profesor

1099/07.09.2022

5872,00 

5.

Conferențiar

1100/07.09.2022

3755,51

 

2. Categoria de grade didactice - șef lucrări și asistent

Nr. crt.

Grad didactic

Nr. înreg.

Punctaj 

1.

Șef lucrări

1106/07.09.2022

2912,00

2.

Șef lucrări

1104/07.09.2022

1733,00

 

Data afișării: 14.09.2022, ora 16:00.