STEM for Inclusive Schools la Facultatea de Inginerie
În perioada 25-29 noiembrie 2024, Universitatea „Dunărea de Jos” din Galați, România a organizat cea de-a doua activitate LTTA (Learning, Teaching and Training Activity) în cadrul proiectului STEM for Inclusive Schools (KA220-NW-23-30-151162). Evenimentul Erasmus a fost coordonat de cadre didactice de la Facultatea de Inginerie și Facultatea de Litere, având o agendă orientată spre evaluarea și măsurarea competențelor transversale și a rezultatelor învățării, promovarea unor abordări pedagogice inovatoare și reducerea inegalităților educaționale în învățământul STEM incluziv.
Participanții din Polonia, Germania, Portugalia și Turcia au fost implicați într-o varietate de activități, inclusiv ateliere, discuții de tip panel, sesiuni practice și studii de caz, punându-se accent pe integrarea și aplicarea practică a instrumentelor de măsurare a competențelor transversale. De asemenea, evenimentul a oferit oportunități de networking, vizite la fața locului și sesiuni de reflecție asupra direcțiilor viitoare în pedagogie.
|
|
|
|