Noutăți

Conferinta SUDURA 2023

Conferința Internațională „SUDURA 2023”

 

Universitatea „Dunărea de Jos” din Galați (UDJG), în colaborare cu Asociația de Sudură din România (ASR) și Sucursala ASR Galați, organizează, în perioada 27- 28 Aprilie 2023, Conferința Internațională „SUDURA 2023”. Conferința se adresează specialiștilor din industrie, cercetare și învățământ superior și are o tematică referitoare la noutățile privind dezvoltarea procedeelor, materialelor și aplicațiilor industriale din domeniul sudării.

Principalele subiecte abordate se axează pe stadiul actual și tendințele în dezvoltarea tehnicilor de îmbinare şi sudare, robotizarea proceselor şi inteligenţa artificială aplicată în domeniul sudării, fabricația aditivă şi procese conexe, informatizare și digitalizare în domeniul sudării, fabricația ecologică a structurilor sudate, comportarea materialelor la sudare, modelarea și simularea proceselor de sudare, metode avansate în controlul de calitate şi nedistructiv al îmbinărilor sudate și, nu în ultimul rând, design-ul şi arta în ingineria sudării.

La conferință sunt invitați specialiști din Elveția, Israel, Spania, Portugalia și India care vor prezenta, în secţiune plenară online, rezultatele recente ale cercetărilor din domeniile sudării și fabricației aditive. În programul conferinţei sunt incluse expozițiile de echipamente, servicii și consumabile și ”Artă și sculptură în metal” şi se va desfășura faza finală a concursului naţional „Tineretul sudează”. Pe perioada conferinţei vor fi organizate întâlnirile Consiliului Director al ASR, Adunarea Generală a membrilor ASR şi ședința deschisă a Comitetului Tehnic ASRO CT 39 “Sudare și procedee conexe”. Evenimentul se va încheia cu o vizită tehnică la podul suspendat peste Dunăre.

Organizarea conferinței „SUDURA 2023” beneficiază de sprijinul Ministerului Educației Naționale, prin fondul pentru finanțarea situațiilor speciale acordate Universității „Dunărea de Jos” din Galați, reglementat de Ordinul nr. 6451/2022.

PDF file icon AFIS  PDF file icon PROGRAM