Programare restanțe

Procedura privind înscrierea ONLINE în anul I a candidaților admiși la forma de finanțare BUGET / TAXĂ, în anul universitar 2021-2022, forma de învățământ cu frecvență, ciclul II de studii universitare de masterat

 

  1. Candidații declarați admiși la forma de finanțare BUGET/ TAXĂ, în urma concursului de admitere din sesiunea iulie 2021, sunt invitați în perioada 29.07.2021 - 03.08.2021 să parcurgă procedura de înscriere în anul universitar  2021-2022.
  1. Documentele necesare pentru înscriere pot fi descărcate de pe: Contract de studii.pdf și Fișa de inscriere.pdf
  1. După descărcare, documentele sus-menționate se completează și se semnează de către candidat, astfel:
  1. Achitarea taxei de înmatriculare în cuantum de 100 lei (pentru cei admiși la forma de finanțare BUGET) sau a unui avans de 500 de lei din tranșa I a taxei de școlarizare (pentru cei admiși la forma de finanțare TAXĂ) se face on-line folosind următoarele coordonate:
    • Cont IBAN RO75TREZ30620F330500XXXX deschis la Trezoreria Galați;
    • Cod fiscal 3127522;
    • Beneficiar Universitatea „Dunărea de Jos” din Galați;
    • la explicația plății se va menționa: Nume și prenume candidat admis, CNP, Taxa de înmatriculare anul I, masterat, cu frecvență, Facultatea/ Programul de studii.

Diferența de până la 50 % din valoarea taxei (Tranșa I) se va achita până la data de 15.10.2021, conform prevederilor Contractului de studii și Anexei nr. 1 la Contractul de studii.

Cuantumul taxei de școlarizare pentru fiecare facultate se găsește pe site-ul universității www.admitere.ugal.ro, secțiunea Licență/ Master, meniu Taxe de școlarizare.

  1. Documentele semnate și completate (Contractul de studii și Fișa de înscriere) precum și dovada achitării taxei se pot depune astfel:
    • se trimit prin poștă la sediul Facultății de Inginerie din str. Domnească nr. 111, 800201, Galați, România;
    • se scanează și se trimit pe e-mailul Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.. În acest caz, candidatul va proceda la semnarea în original a contractului de studii până la data de 06 octombrie 2021.

Notă: Studenții din anul I își păstrează calitatea de student NUMAI dacă parcurg procedura de înscriere: au completat Fișa de înscriere, Contractul de studii pentru anul universitar 2021-2022 și au achitat taxa  de înmatriculare/avansul din Tranșa I la taxa de școlarizare.

Procedura privind înscrierea cu prezență fizică în anul I a candidaților admiși la forma de finanțare BUGET, în anul universitar 2021-2022, forma de învățământ cu frecvență, ciclul II de studii universitare de masterat

 

  1. Candidații declarați admiși la forma de finanțare BUGET, în urma concursului de admitere din sesiunea iulie 2021, sunt invitați in perioada 29.07.2021 - 03.08.2021 la sediul special amenajat al Facultății de Inginerie din Str. Domnească nr. 111, corp D, sala D03, pentru parcurgerea procedurii de înscriere în anul universitar 2021-2022. Programul de înscriere este următorul:
    • 29.07.2021: 09.00 - 15.30
    • 30.07.2021: 09.00 - 14.00
    • 31.07.2021: 09.00 - 14.00
    • 01.08.2021: 09.00 - 14.00
    • 02.08.2021: 09.00 - 15.30
    • 03.08.2021: 09.00 - 15.30
  1. Documentele necesare pentru înscriere se găsesc la sediul special amenajat al Facultății de Inginerie din Str. Domnească nr. 111, corp D, sala D03.
  1. Procedura de înscriere cuprinde următoarele etape:
    • completarea, semnarea și depunerea Contractului de studii pentru anul universitar 2021-2022 (în două exemplare) la sediul special amenajat al Facultății de Inginerie din Str. Domnească nr. 111, corp D, sala D03;
    • completarea, semnarea și depunerea Fișei de înscriere la sediul special amenajat al Facultății de Inginerie din Str. Domnească nr. 111, corp D, sala D03;
    • prezentarea dovezii de achitare a taxei de înmatriculare în cuantum de 100 lei.

Taxa de înmatriculare se poate achita:

  1. Fizic:
    • numerar și POS pentru toate facultățile la sediul Universității din str. Domnească nr. 47, (corpul U), sala U13 (parter).
  2. Online folosind următoarele coordonate:
    • Cont IBAN RO75TREZ30620F330500XXXX deschis la Trezoreria Galați;
    • Cod fiscal 3127522;
    • Beneficiar: Universitatea ,,Dunărea de Jos" din Galați;
    • la explicația plății se va menționa: Nume și prenume candidat admis, CNP, Taxa de înmatriculare anul I, master, cu frecvență, Facultatea/ Programul de studii.
  1. După parcurgerea procedurii de înscriere în anul universitar 2021-2022, candidații admiși devin studenți în anul I de studii, conform structurii anului universitar 2021-2022.

Notă: Studenții din anul I își păstrează calitatea de student NUMAI dacă parcurg procedura de înscriere: au completat Fișa de înscriere, Contractul de studii pentru anul universitar 2021-2022  și au achitat taxa  de înmatriculare.

Procedura privind înscrierea cu prezență fizică în anul I a candidaților admiși la forma de finanțare BUGET, în anul universitar 2021-2022, forma de învățământ cu frecvență, ciclul I de studii universitare de licență

 

  1. Candidații declarați admiși la forma de finanțare BUGET, în urma concursului de admitere din sesiunea iulie 2021, sunt invitați in perioada 29.07.2021 - 03.08.2021 la sediul special amenajat al Facultății de Inginerie din Str. Domnească nr. 111, corp D, sala D03, pentru parcurgerea procedurii de înscriere în anul universitar 2021-2022. Programul de înscriere este următorul:
    • 29.07.2021: 09.00 - 15.30
    • 30.07.2021: 09.00 - 14.00
    • 31.07.2021: 09.00 - 14.00
    • 01.08.2021: 09.00 - 14.00
    • 02.08.2021: 09.00 - 15.30
    • 03.08.2021: 09.00 - 15.30
  1. Documentele necesare pentru înscriere se găsesc la sediul special amenajat al Facultății de Inginerie din Str. Domnească nr. 111, corp D, sala D03.
  1. Procedura de înscriere cuprinde următoarele etape:
    • completarea, semnarea și depunerea Contractului de studii pentru anul universitar 2021-2022 (în două exemplare) la sediul special amenajat al Facultății de Inginerie din Str. Domnească nr. 111, corp D, sala D03;
    • completarea, semnarea și depunerea Fișei de înscriere la sediul special amenajat al Facultății de Inginerie din Str. Domnească nr. 111, corp D, sala D03;
    • prezentarea dovezii de achitare a taxei de înmatriculare în cuantum de 100 lei.

Taxa de înmatriculare se poate achita:

  1. Fizic:
    • numerar și POS pentru toate facultățile la sediul Universității din str. Domnească nr. 47, (corpul U), sala U13 (parter).
  2. Online folosind următoarele coordonate:
    • Cont IBAN RO75TREZ30620F330500XXXX deschis la Trezoreria Galați;
    • Cod fiscal 3127522;
    • Beneficiar: Universitatea ,,Dunărea de Jos" din Galați;
    • la explicația plății se va menționa: Nume și prenume candidat admis, CNP, Taxa de înmatriculare anul I, licență, cu frecvență, Facultatea/ Programul de studii.
  1. După parcurgerea procedurii de înscriere în anul universitar 2021-2022, candidații admiși devin studenți în anul I de studii, conform structurii anului universitar 2021-2022.

Notă: Studenții din anul I își păstrează calitatea de student NUMAI dacă parcurg procedura de înscriere: au completat Fișa de înscriere, Contractul de studii pentru anul universitar 2021-2022  și au achitat taxa  de înmatriculare.

Procedura privind înscrierea cu prezență fizică în anul I a candidaților admiși la forma de finanțare TAXĂ, în anul universitar 2021-2022, forma de învățământ cu frecvență, ciclul II de studii universitare de masterat

 

  1. Candidații declarați admiși la forma de finanțare TAXĂ, în urma concursului de admitere din sesiunea iulie 2021, sunt invitați in perioada 29.07.2021 - 03.08.2021 la sediul special amenajat al Facultății de Inginerie din Str. Domnească nr. 111, corp D, sala D03, pentru parcurgerea procedurii de înscriere în anul universitar 2021-2022. Programul de înscriere este următorul:
    • 29.07.2021: 09.00 - 15.30
    • 30.07.2021: 09.00 - 14.00
    • 31.07.2021: 09.00 - 14.00
    • 01.08.2021: 09.00 - 14.00
    • 02.08.2021: 09.00 - 15.30
    • 03.08.2021: 09.00 - 15.30
  1. Documentele necesare pentru înscriere se găsesc la sediul special amenajat al Facultății de Inginerie din Str. Domnească nr. 111, corp D, sala D03.
  1. Procedura de înscriere cuprinde următoarele etape:
    • completarea, semnarea și depunerea Contractului de studii pentru anul universitar 2021-2022 (în două exemplare) la sediul special amenajat al Facultății de Inginerie din Str. Domnească nr. 111, corp D, sala D03;
    • completarea, semnarea și depunerea Fișei de înscriere la sediul special amenajat al Facultății de Inginerie din Str. Domnească nr. 111, corp D, sala D03;
    • prezentarea dovezii de achitare a unui avans de minimum 500 de lei din tranșa I a taxei de școlarizare. Diferența de pana la 50 % din valoarea taxei (Tranșa I) se va achita până la data de 15.10.2021, conform prevederilor Contractului de studii și Anexei nr. 1 la Contractul de studii.

Taxa de școlarizare se poate achita:

  1. Fizic
    • numerar și POS pentru toate facultățile la sediul Universității din str. Domnească nr. 47, (corpul U), sala U13 (parter);
  2. Online folosind următoarele coordonate:
    • Cont IBAN RO75TREZ30620F330500XXXX deschis la Trezoreria Galați;
    • Cod fiscal 3127522;
    • Beneficiar Universitatea ,,Dunărea de Jos" din Galați;
    • la explicația plății se va menționa: Nume și prenume candidat admis, CNP, Taxa de înmatriculare anul I, master, cu frecvență, Facultatea/ Programul de studii.

Cuantumul taxei de școlarizare pentru fiecare facultate se găsește pe  site-ul universității www.admitere.ugal.ro, secțiunea Licență/ Master, meniu Taxe de școlarizare.

  1. După parcurgerea procedurii de înscriere în anul universitar 2021-2022, candidații admiși devin studenți în anul I de studii, conform structurii anului universitar 2021-2022.

Notă: Studenții din anul I își păstrează calitatea de student NUMAI dacă parcurg procedura de înscriere: au completat Fișa de înscriere, Contractul de studii pentru anul universitar 2021-2022  și au achitat avansul la tranșa I din taxa de școlarizare.

Procedura privind înscrierea cu prezență fizică în anul I a candidaților admiși la forma de finanțare TAXĂ, în anul universitar 2021-2022, forma de învățământ cu frecvență, ciclul I de studii universitare de licență

 

  1. Candidații declarați admiși la forma de finanțare BUGET, în urma concursului de admitere din sesiunea iulie 2021, sunt invitați in perioada 29.07.2021 - 03.08.2021 la sediul special amenajat al Facultății de Inginerie din Str. Domnească nr. 111, corp D, sala D03, pentru parcurgerea procedurii de înscriere în anul universitar 2021-2022. Programul de înscriere este următorul:
    • 29.07.2021: 09.00 - 15.30
    • 30.07.2021: 09.00 - 14.00
    • 31.07.2021: 09.00 - 14.00
    • 01.08.2021: 09.00 - 14.00
    • 02.08.2021: 09.00 - 15.30
    • 03.08.2021: 09.00 - 15.30
  1. Documentele necesare pentru înscriere se găsesc la sediul special amenajat al Facultății de Inginerie din Str. Domnească nr. 111, corp D, sala D03.
  1. Procedura de înscriere cuprinde următoarele etape:
    • completarea, semnarea și depunerea Contractului de studii pentru anul universitar 2021-2022 (în două exemplare) la sediul special amenajat al Facultății de Inginerie din Str. Domnească nr. 111, corp D, sala D03;
    • completarea, semnarea și depunerea Fișei de înscriere la sediul special amenajat al Facultății de Inginerie din Str. Domnească nr. 111, corp D, sala D03;
    • prezentarea dovezii de achitare a unui avans de minimum 500 de lei din tranșa I a taxei de școlarizare. Diferența de pana la 50 % din valoarea taxei (Tranșa I) se va achita până la data de 15.10.2021, conform prevederilor Contractului de studii și Anexei nr. 1 la Contractul de studii.

Taxa de școlarizare se poate achita:

  1. Fizic
    • numerar și POS pentru toate facultățile la sediul Universității din str. Domnească nr. 47, (corpul U), sala U13 (parter);
  2. Online folosind următoarele coordonate:
    • Cont IBAN RO75TREZ30620F330500XXXX deschis la Trezoreria Galați;
    • Cod fiscal 3127522;
    • Beneficiar Universitatea ,,Dunărea de Jos" din Galați;
    • la explicația plății se va menționa: Nume și prenume candidat admis, CNP, Taxa de înmatriculare anul I, licență, cu frecvență, Facultatea/ Programul de studii.

Cuantumul taxei de școlarizare pentru fiecare facultate se găsește pe  site-ul universității www.admitere.ugal.ro, secțiunea Licență/ Master, meniu Taxe de școlarizare.

  1. După parcurgerea procedurii de înscriere în anul universitar 2021-2022, candidații admiși devin studenți în anul I de studii, conform structurii anului universitar 2021-2022.

Notă: Studenții din anul I își păstrează calitatea de student NUMAI dacă parcurg procedura de înscriere: au completat Fișa de înscriere, Contractul de studii pentru anul universitar 2021-2022  și au achitat avansul la tranșa I din taxa de școlarizare.

Subcategorii

Anunţ de angajare Damen Mangalia

Şantierul Naval Damen Mangalia angajează un număr de 6 absolvenţi de Inginerie Industrială care au competenţe în domeniul Ingineriei Sudării.
Date contact: SL dr. ing. Carmen RUSU Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.

07 Mai 2020

În perioada 11 – 24 Mai 2020 au loc înscrierile în selecția suplimentară a studenților pentru mobilitați Erasmus+ 2020-2021. Toate documentele referitoare la selecție (calendar, cerere de înscriere, condițiile și criteriile de selecție etc.) sunt postate pe site-ul http://www.ugal.ro/relatii-internationale/programul-erasmus/selectia-studentilor-2020-2021, pe paginile de Facebook (@erasmusudjg) și Instagram(@erasmus_udjg) ale Biroului Erasmus.

 

04 Mai 2020

Anunț foarte important
Datorită încheierii actualizării sistemul informatic dedicat studenților, este necesară desființarea vechiului sistem. De aceea, dacă ați stocat informații pe OneDrive în vechiul sistem vă rugăm să le descărcați până la 1 iunie 2020. Autentificarea la acel sistem trebuie realizată cu un nume de utilizator de forma Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. și cu parola curentă. Domeniul pentru autentificare în vechiul OneDrive este student-old.ugal.ro. [Detali...]